|
کد خبر: ۲۳۷۲۴۱

فیلم| هو کردن سعید جلیلی در بازار تهران

فیلم| هو کردن سعید جلیلی در بازار تهران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از هو کردن سعید جلیلی در بازار تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعداد انگشت شماری از افراد حاضر در بازار تهران در مواجهه با سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم سعی در ایجاد حاشیه کردند.

فیلم هو کردن سعید جلیلی در بازار تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم حاشیه حضور سعید جلیلی در بازار تهران

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
مصطفی
-
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
اصلأ جای تعجب نیست شما به اهانت های بزرگان این جماعت فحاش بی شعور توجه کنید ببینید در این مدت چقدر به آقای جلیلی و اصولگرایان بی احترامی و فحاشی کردند اینها طرفداران همونها هستند همون بی شعور ها
بخدا باعث تأسف است که مردم ما فرق خوب و بد را نمی‌دانند ای افسوس که فرهنگ و طرز فکر مردم را به گند کشیدند اصلاح طلبان اشغال
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
با بادمجون باید میزدنش دروغ را هر سال میاد به قول پور محمدی زنبیل گذاشته واسه رییس‌جمهور شدن به زور میخان بچپونن تو دولت بی خاصیت را
پاسخ
آرامش
-
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
به کاندیدای ثروتمند ها رای نمی دهم حتی اگر تنها کسی باشم که این عقیده رو داره دوباره مثل دوران روحانی گرسنگی می کشید.
پاسخ
مصطفی
-
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
همین آقای بزور ده میلیون رای آورده
که اگر قالیباف طمع نمی‌کرد و کنار می کشید رای او برای جلیلی بود و کار به دور دوم کشیده نمیشد و استاد قلبتون با ته می‌رفت تو قوطی پس معلوم میشه بزور نیست پور محمدی زر زده
و اما جناب استاد پروفسور آقای پوزمشکیان دکتر قلب و پیزی قراره براتون در آینده هفت رنگ بیرینه فقط زود بروید بخورید یخ نکنه چون ایشون هم با زور تبلیغ شارلاتان های اصلاحی به اینجا رسید
برای همین بهتون میگم مردم احمق
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
آقای مصطفی خان با فرهنگ و مودبی که از حرفات در و گوهر و طلا میباره!!! الان کی بی فرهنگ و فحاش و بی ادبه؟؟ اون آقایی که رئیس ستاد انتخاباتی آقای جلیلی هست ایشون مگه نبود که طرفداران آقای پزشکیان رو پسماند و خس و خاشاک میدونست؟نکنه که ایشون اصلاح طلب هستند؟؟؟!! در ضمن این شما اصولگرا ها هستید که فرهنگ مردم ایران رو به نابودی کشوندین و بجاش فرهنگ عرب ها رو به زور به مردم ایران تحمیل کردید ضمنا آشغالی که گفتی خودتی و تمام هم فکران و هم مسلکانت که خودتون رو مجاز میدونید که به هر کسی هر حرفی و فحشی و بی حرمتی و بی احترامی که دلتون خواست بکنید اما کسی حق نداره که به شما ها بگه بالای چشمتون ابرو هست؟؟!!!!
پاسخ
حسین
-
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
ادب مرد به زدولت اوست . طرفدار هر کدام که باشیم تایید شورای محترم نگهبان هستند و در این بزنگاه ها باید اخلاق اسلامی را رعایت کنیم
پاسخ
مصطفی
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اسلام اینه که زنت به دلخواه خودش حجاب از سرش برنداره اسلام اینه که مرد با غیرتی باشی افتاد?
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟